• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Behöver råd, kan inte betala tillbaka lån 14 dagar på mig

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
228
Mottagna reaktioner
123
Poäng
297
Jämkning! Bra idé, ska prova det.. :- ) Förlängde mitt Bank N-lån nu. Känns som att det kommer lösa sig. :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Jämkning! Bra idé, ska prova det.. :- ) Förlängde mitt Bank N-lån nu. Känns som att det kommer lösa sig. :)


Toppen! Vad bra och fixa jämkning direkt nu, går på några dagar och arbetsgivaren måste lägga innan det 14 dagar efter beslutet dvs har du tur löser det sig redan till juli-lönen
 

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
228
Mottagna reaktioner
123
Poäng
297
Toppen! Vad bra och fixa jämkning direkt nu, går på några dagar och arbetsgivaren måste lägga innan det 14 dagar efter beslutet dvs har du tur löser det sig redan till juli-lönen

Absolut..!

Kan tillägga att jag i samråd med min moder nu har fått beviljat lån på totalt 350 000kr från Santander och Collector Bank. Detta kommer gå åt att betala bort Bank N och SMS-lånen. Det är sista chansen nu. Spärrad på Spelpaus ett år. Aldrig mer slots. Nu blir det bara shots. =D

Kommer ha 8500kr mer i fickan varje månad nu... Som gör det möjligt att betala av kreditkorten och de andra piss-smålånen snabbare.. Fy fan vad skönt...! Har sån tur som kan få den här hjälpen. Nu måste jag bara hjälpa mig själv genom att försöka skaffa en god ekonomi.

Tack alla för er hjälp <3
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 546
Mottagna reaktioner
12 916
Poäng
9 787
Absolut..!

Kan tillägga att jag i samråd med min moder nu har fått beviljat lån på totalt 350 000kr från Santander och Collector Bank. Detta kommer gå åt att betala bort Bank N och SMS-lånen. Det är sista chansen nu. Spärrad på Spelpaus ett år. Aldrig mer slots. Nu blir det bara shots. =D

Kommer ha 8500kr mer i fickan varje månad nu... Som gör det möjligt att betala av kreditkorten och de andra piss-smålånen snabbare.. Fy fan vad skönt...! Har sån tur som kan få den här hjälpen. Nu måste jag bara hjälpa mig själv genom att försöka skaffa en god ekonomi.

Tack alla för er hjälp <3

Samråd som i medlåntagare? Samråd som i peppning vid låneansökan eller samråd som att hon tog lånen?
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
696
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Glöm inte spärra trustly, finns vissa sidor som har trustly men inte svensk licens men mga licens

Har själv spelat bort mkt pengar trots spärren.
 

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 443
Mottagna reaktioner
1 001
Poäng
897
Hur mycket fick du ner bank norwgian?
 

DN1981

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
20 December 2018
Meddelanden
981
Mottagna reaktioner
398
Poäng
497
Har struntat i mitt BN lån två månader i rad för att loss lite pengar, plus tog bet fri månad innan. Problemet blir att betala ikapp sedan, så det gäller att man har 100% koll, du vill inte få lånet uppsagt.

Men hellre 60kr påminnelsen kostnad hos BN än sms lån.

Få till fri månad från BN, småpengar och WK, så har du ju nästan 12K

Loanstep och everyday skulle jag prioritera, har haft dom både och hemska räntor.

Everyday kredit satte mig i skiten först (mitt eget ansvar men första lånet)

Hände det nåt med BN när du inte betalade på 2 mån? Inkasso? Kanske måste göra samma sak snart....
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp